Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen

Ja, wij verzenden naar alle landen binnen Europa

Voor verzendingen binnen de Benelux rekenen wij geen verzendkosten. Voor verzending naar overige EU landen hanteren wij een extra laag tarief. Bij het afrekenen wordt na ingave van het gewenste land automatisch berekend wat de verzendkosten zijn. 

 

Ja, ons systeem stuurt een bevestiging van de bestelling naar het E-mail adres dat je tijdens de bestelling invoert.

Mocht je geen bevestiging ontvangen hebben, dan komt dat vermoedelijk door je Spamfilter. Controleer in dat geval de Spamfolder of de map ‘Ongewenste berichten’ in je E-mail programma. Als je ook daarin niets aantreft neem je contact met ons op. We zoeken het dan graag voor je uit.

Ja, op alle producten zit conform de Europeesche wetgeving garantie. 

Wil je aanspraak maken op garantie dan moet je het volgende doen.

  • Bewaar altijd je aankoopbon. Deze ontvang je per E-mail en schriftelijk bij levering van je aankoop. Zonder deze bon kan je geen aanspraak maken op de garantie.

  • Meld het defect tijdig met een goede omschrijving en indien mogelijk vergezeld met enkele foto’s waarop het defect duidelijk zichtbaar is.

  • Maak vooraf telefonisch melding van de situatie, zodat we je kunnen adviseren en informeren. Bijvoorbeeld of de situatie voor garantie in aanmerking komt, maar misschien kunnen we juist direct al een oplossing bieden. 

 

Jouw fietskar wordt voorgemonteerd geleverd.  Alleen de wielen, duwstang en trekstang worden er los bijgeleverd, maar deze kun je eenvoudig met de hand monteren. Pomp nog even de banden op en je kunt op pad met jouw fietskar.  

Ja, dat kan. Je komt deze optie vanzelf tegen bij het afrekenen op deze site.

Bij Qeridoo kun je ook achteraf betalen. Je selecteert eenvoudig tijdens het afrekenen deze optie, vult je gegevens in en daarna rond je de aankoop af.

 

Ja, dat kan. Je komt deze optie vanzelf tegen bij het afrekenen.

Bij Qeridoo heb je ook de mogelijkheid om vooraf te betalen. Je selecteert eenvoudig tijdens het afrekenen deze optie, vult je gegevens in en rond je aankoop af. Daarna ontvang je een E-mail waarin alle gegevens vermeld staan die je nodig hebt om het bedrag over te maken. Dit doe je naar SISOW, zoals vermeld staat in de E-mail, omdat SISOW alle betalingen voor Qeridoo afhandeld.

Ja, uiteraard. Tijdens het afrekenen kan je hiervoor kiezen. Je geeft daar het verzendadres op en wij zorgen dat de zending op dit adres wordt afgeleverd.


Ja, Qeridoo voorziet in een klachtenregeling geheel conform de EU wetgeving.

 We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Sluit Menu
×

Winkelmand